Müügitingimused2018-04-27T13:48:38+00:00

Jänku OÜ e-kaubanduse müügitingimused

Veebipoe https://janku.ee omanik on Jänku OÜ (registrikood  14444195), asukohaga Energia 1-23, Tallinn, Harjumaa.

Lisainfot saab telefonil +372 5628 2989 või e-post aadressil info@janku.ee.  Telefonile vastame E-R 9-18, e-kirjadele vastame kuni 2 tööpäeva jooksul, kiiremates küsimustes palume helistada.

  • Valige toode – selles aitavad Teid üleval olevad filtrid, hinnangud ja kommentaarid. Pange tähele lisatoodete pakkumisi!
  • Lisa korvi – ostukorvis on Teil võimalik tellida Transporti ning lisada ostukorvi seotud tooteid. Kui soovite ostmist jätkata menüüst shoppamist ja ärge muretsege, Teie ostukorv säilitatakse. Kui olete oma ostukorviga rahul, siis vajutage Mine maksma nupule.
  • Täitke kontaktandmete väljad ning valige tarneviis (toote saab kätte OMNIVA pakiautomaatidest või tellida kulleriga koju), Püsikliendi andmed ostukorvis on eeltäidetud.
  • Valige makseviis- meie veebipoes on võimalik maksta läbi järgnevate pangalinkide: Swedbank, SEB, LHV, NORDEA, Danske Bank, Krediidipank ja Poco pay.
  • Pärast sobiva panga valimist suunatakse teid internetipanga lehele, kus on võimalik tasuda tellimuse eest; sooritage makse – vajutage kindlasti nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

NB! Müüja asub tellimust täitma peale makse edukat sooritamist.

NB! Jälgige ka toote juures olevat tarneaega – kui kauba juures on märgitud tarneajaks 7 päeva, siis see tähendab, et kaup jõuab 7 päeva jooksul meie lattu, kust see saadetakse omakorda kliendile.

MÜÜGILEPINGU TINGIMUSED (alates 11.03.2018)

Käesolevad tingimused kehtivad Jänku OÜ internetileheküljelt https://janku.ee (edaspidi veebipood) tellitud kaupade ostu-müügilepingutele (edaspidi „Leping”), mis sõlmitakse Jänku OÜ (edaspidi „Müüja“) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Tellija”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

LEPINGU JÕUSTUMINE

Tellija tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Tellijat eraldi teavitama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Tellija, et on tutvunud tellimistingimustega.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

HINNAD

Jänku OÜ veebipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu (v.a. hulgimüuügi kontod).

Hinnale lisandub kliendi jaoks transpordi kulu, v.a. kampaaniate puhul, kus pakutakse allahindlust transpordile.

Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).

Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tellija ja Jänku OÜ vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Jänku OÜ  jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebipoe lehel.

MÜÜJA ÕIGUSED

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Tellijale raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist.

Toodete juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil +372 5628 2989 või e-post aadressil info@janku.ee.

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

Jänku OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate Jänku OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Jänku OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Jänku OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Jänku OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

PRIVAATSUS

Tellija isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress), on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. juhtudel, kui kuller vajab kauba kohaletoimetamiseks Teie nime, telefoninumbrit ning kohaletoimetamise aadressi või muudel seadusega ettenähtud juhtudel.

Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, ka Jänku OÜ e-poel puudub neile juurdepääs.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi vajutades nupule “soovin liituda uudiskirjaga”.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

TELLIJA ÕIGUS PÖÖRDUDA TARBIJAKAEBUSTE KOMISJONI POOLE

Kui Müüja on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tellija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Peale tellimuse esitamist klikkige soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka: Swedbank, SEB, LHV, NORDEA, Danske Bank, Krediidipank ja Poco pay. Sisestage oma kasutajatunnus ja paroolid ning sisenege internetipanka. Internetipangas näete juba täidetud maksekorraldust, kus on kirjas summa, mis kuulub tasumisele Jänku OÜ’lt ostetud toodete eest. Kinnitage või tühistage maksekorraldus.

Kauba toob kohale kullerfirma Omniva või DPD.

Teiega võetakse personaalselt ühendust ning lepitakse kokku sobiv aeg kauba kätte saamiseks. Pakke toimetatakse kohale tööpäevadel 9.00-18.00.

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul, hiljemalt nädalaga (tooted kohe saadaval). Järgida tuleb toote juures olevat tarneaega, kui kauba juures on märgitud tarneajaks näiteks 7 päeva, siis see tähendab, et kaup jõuab 7 tööpäeva jooksul meie lattu, kust see saadetakse omakorda kliendile.  Osasaadetisi täidetakse ainult kokkuleppel, üldjuhul saadetakse kaup korraga.

Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame Tellijat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

NB! Enne kauba vastuvõtmist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada e-posti aadressile info@janku.ee  või Jänku OÜ kontakttelefonile +372 5628 2989.

NB! Kui soovite kaupa tellida väljapoole Eestit võtke meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Teile pakkumise.

Pärast tellimuse kättesaamist on Tellijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Tagastada ei ole võimalik toodet, mida on kasutatud; toodet, mis on rikutud tellija poolt.

Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tellija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tellija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb täita Kauba tagastamise avaldus, mille saate täita siit – “Tagastamise Vorm” hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Tellija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

Kauba tagastamise kulud kannab tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Raha kanname tagastatud toote eest tagasi samale arvelduskontole, millelt toimus tasumine 14 päeva jooksul alates tagastamisavalduse tegemisest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Müüja vastutab Tellijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tellijale.

Tellijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, esitades arve, või tellimuse kinnituse, mille alusel kauba ostu eest tasuti.

Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Müüja ja Tellija omavahel kokku.

Müüja ei vastuta Tellija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postile info@janku.ee  pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tellijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Tellijal on õigus nõuda Müüjalt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub või Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.